06.05.2022
Мен өз тәжірибемде менеджмент және маркетинг негіздері, кәсіпкерлік қызмет негіздері – экономикалық пәндер сабақтарын өткізу кезінде оқытудың белсенді әдісін – іскерлік ойынды қолданамын.
Бұл қандай әдіс?
Іскерлік және рөлдік ойындар тұлғааралық қарым-қатынас және оқу процесінің нәтижелеріне деген қызығушылығын қамтамасыз ететін студенттердің белсенділігін дамытуға бағытталған дидактикалық құралдардың бірі болып табылады. Бұл әдістің мәні дәстүрлі түрде оқытушы орындайтын бақылау, ақпараттық, ұйымдастырушылық және бағалау сияқты функцияларды студенттерге тапсыру болып табылады.
Оқу процесін мұндай ұйымдастыру баламалы және бұл сапаға емес, студенттердің ойынға қатысу дәрежесіне, олардың белсенділігі мен бастамасына назар аударуға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, әркім өзінің функциясына сәйкес жеке міндетін атқарады, бірлескен іс-әрекетте ынтымақтастық дағдылары дамиды, проблемаларды шешудің жолдары анықталып, әзірленеді.
Функцияларына байланысты іскерлік ойындар үш топқа бөлінеді:
1. Оқу
2. Өндірістік
3. Зерттеу
Іскерлік ойындарының артықшылығы:
1. белгілі бір мәселені қысқа мерзімде қарастыруға;
2. белгілі бір мәселені анықтау, талдау және шешу дағдыларын игеруге;
3. топтағы жұмыс және басқарушылық шешімдерді қабылдауға;
4. ойынға қатысушылар арасындағы өзара түсіністікті дамытуға мүмкіндік береді.
Іскерлік ойынын өткізу кезінде регламент белгіленеді. Оқытушының міндеті: ойынға қатысушылардың санасына негізгі ережелер мен қорытындыларды жеткізу, қол жеткізген жетістігіне нақты баға беру. Ойын барысында білім алушы өмірлік тәжірибе мен әлеуметтік қатынастарды игереді, тұлға тұтастай дамиды.
Іскерлік ойынының артықшылығы – бұл оқытудың дәстүрлі әдістерін алмастырмайды, бірақ оларды ұтымды түрде толықтырады және міндеттерді тиімді шешуге мүмкіндік береді.
Арнайы пәндер оқытушысы Ш.Тлеулина