Модельдеу болашақ сәулетшілердің кеңістіктік ойлауын қамтитын кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыруға ықпал ететін және жобалау процесінде көлемді формаларды жасауға мүмкіндік беретін оқу әрекетінің бір түрі ретінде. Кәсіби маңызды қасиеттерді қалыптастыру әртүрлі практикалық жаттығулар мен шығармашылық тапсырмалар тізбегінің көмегімен қалыптасу тұжырымдамалары мен принциптерін оқшау емес, құру процесінде синтездеуге мүмкіндік беретін практикалық жаттығулар барысында күтіледі. шығарманы үш өлшемді формаға айналдырып, кеңістіктік ойлаудың тиімді дамуына ықпал етеді. Тақырып бойынша тәжірибелік сабақ өткізілді, тақырып Көлемдік-кеңістіктік құрам.
Берілген тапсырмаларды орындау үшін келесі құралдар қажет болды: - циркуль;- қағаз, картон;- тартылатын жүзі бар пышақ немесе кескіш;- масштабтау жолағы;- қарындаштар H, 2H (ол жұмсақ болмауы керек, өйткені стилус сызбаны ластайды);- жұмсақ өшіргіш;- қағаз кесілетін макеттік металл сызғыш (арнайы резеңке төсемі және үстінде ұстауға арналған шығыңқы бар);- қағаз кесу тақтасы (пластикалық, плексигласс және ұқсас беттерді пайдалануға болады);- әртүрлі өрнектерді, қиықтарды, ойықтарды жасауға арналған қайшылар.
Тапсырма 1. «Қағаз бетінің деформациясы». «Қисық бүктеме». Бірінші сабақтың нәтижесінде оқушылардың басым көпшілігі үш өлшемді заттардың кеңістіктік формасын талдауда, оны психикалық түрлендіруге арналған тапсырмаларды орындауда, конструктивті және техникалық сипаттағы графикалық есептерді шешуде қиындықтарға тап болатынын көрсетеді. Болашақ мамандардың кеңістіктік ойлауының нашар дамуының бір себебі, менің ойымша, графикалық ақпаратты оқу және оны көлемді түрге айналдыру процесін басқару жүйесінің жоқтығы.
2-тапсырма. «Бұрыштар». «Ромбы». «Үшбұрыштар». Нәтижесінде, екінші сабақты жазық пішіннен үш өлшемді формаға көшу сәтінде жүргізе отырып, оқушы графикалық ақпаратты оқу кезеңдерін бекіте отырып, объектіні оңайырақ және тезірек талдайды.
Үшінші тапсырма бойынша оқушылар берілген тақырып бойынша макетті өз бетінше орындай алды. Әр сабақ сайын оқушылардың үлгерімі байқалып тұрды.
Арнайы пәндер оқытушысы Амиржанова А. Ж.