Студенттердің өз мамандығының шебері болуға, мамандықты жетік меңгеруге деген ұмтылысын ояту үшін олардың танымдық белсенділігі мен шығармашылық дербестігін үнемі дамыту, студенттерді өндірістік оқыту сабақтарында кәсіби дағдыларын жетілдіру қажет. Білім беру нәтижесі көбінесе шебер мен студент арасында орнатылған психологиялық байланысқа байланысты. Әр шебердің өзіндік жеке тәсілі бар. Дарынды жұмысшы, өз ісінің шебері – бұл, ең алдымен, айқын педагогикалық қабілеті бар, жоғары жеке қасиеттері бар адам. Көптеген шеберлер жоғары білікті жұмысшыларды ғана емес, сонымен қатар техникалық шығармашылықтың белсенді қатысушыларын да тәрбиелеуге тырысады. Әр студенттің жеке тұлға екенін есте ұстаған жөн. Өз жұмысымда, студенттермен әңгімелесу барысында санаттылықтан, ғибратты үннен аулақ болуға тырысамын, көбірек ойлауға, кеңес алуға, олардың пікірлерін мұқият тыңдауға тырысамын, олардың күмәніне шыдамдылықпен қараймын. Мысалы, бір студент өнімді дайындауға және безендіруге тапсырма алып, оны орындау жолын ұзақ уақыт ойланады. Біріншісі жұмысты баяу орындайды, ал екіншісі, керісінше, жұмысқа бірден қосылады, бәрін тез жасауға тырысады, нәтижесінде қателіктер, көңілсіздік, өз күшіне сенбеушілік пайда болады. Мен шебер ретінде, тәлімгер ретінде өз студенттеріме олардың жеңістері мен сәтсіздіктеріне жанашырлықпен қараймын. Білу, дәл тұжырымдау жұмысты ұйымдастыру үшін жағдай жасау, білім алушылардың шығармашылығын қолдау керек. Студенттердің қабілеттерін одан әрі дамыту үшін, біз олардың әрқайсысын тексеруіміз керек. Дұрыс ұйымдастырылған жұмыс студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамытып көзқарастарын қалыптастырады және оларды өздері жасаған жұмыстан қанағаттанушылықты, өзіне деген сенімділікті, таңдаған мамандығына деген сенімділікті арттыруға сендіреді.
өндірістік оқыту шебері Блялов А.С.