Мақсаты:Студенттердің ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру,ұйымдастырушылық қабілетін дамыту,студенттерді ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, өзін-өзі тәрбиелеуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: нақыл сөздер, карточкалық тапсырмалар, логикалық есептер, әр топқа даярлаған үстел.Түрі: математикалық ойын.
Жоспары: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2.Топтың өзін таныстыру, амандасу рәсімі.
1. «Кім білімді?» (сұрақтарға жауап беру)
2. «Кім күшті?» (логикалық сұрақтар)
3. Спорттық кезені.
4. Формулаларды білесің бе?
5. «Сен маған мен саған» (капитандар сайысы)
6. «Суретшілер» сайысы.
7. Тіл-өнер. Полиглот.
8. «Филфорд» шешу. Сайыс қорытыңдысы
Қолданылған нақыл сөздер.
1. «Арифметика математиканың, ал математика ғылымдардың патшасы» (К.Гаусс)
2. «Ақыл-ойды, тәртіпке келтірген математика» (М.В.Ломоносов)
3. «Математика- барлық ғалымдардың тұнғышы және оларға пайдалы да, қажетте» (Р.Бэкон)
І. Оқушыларды ұйымдастыру.
ІІ. Әр топ өздерін таныстырып, газет, эмблемаларын қорғап, ұранын айту.
ІІІ. Кезең «Кім білімді?»
1 минутта алдын ала дайындалған сұрақтарға жауап беру.
1-топтың сұрақтары.
1) Геометрия терминінің мағынасы (жер-өлшеу, грек)
2) 100 жылдың басқа атауы (1 ғасыр)
3) Трапецияның орта сызығы неге тең? (табандарының қосындысының жартысына тең)
4) Барлық қабырғалары тең параллелограмм? (ромб)
5) Дәлелдеусіз қабылданатын тұжырым (аксиома)
6) Бағытталған кесінді (вектор)
7) п -дің жуық сан мәні (3,14)
8) Барлық қабырғалары тең үшбұрыш (теңқабырғалары)
9) Үшбұрыштың тік бұрышына қарсы жатқан қабырғасы (гипотенуза)
10) Пифагор теоремасы (с2=а2+в2)
ІІ топтың сұрақтары.
1.Кеңістікті зерттейтін геометрияның бөлімі (стереометрия)
2.Дәлелдеу арқылы қабылданатын тұжырым (теорема)
3.Бір жазықтықта жатпайтың қиылыспайтың түзулер (айқас)
4.Сыбайлас бұрыштардың қосындысы (1800)
5.Шенбердің центрі арқылы өтетін хорда (диаметр)
6.Тік бұрышты үшбұрыштың қатеттері 6см, 8см; гипотенузасы неге тең? (10)
7.900 –тан кіші бұрыш? (сүйір)
8.Параллелограмның бір бұрышы 500, қалған бұрышы неге тең? (500, 1300, 1300)
9.Трапеция дегеніміз не?
10. 5 санына кері сан. (1)
IV. «Кім күшті?» логикалық сұрақтар.
Әр топқа сұрақтар беріледі.
1. Қолымызда 10 саусақ бар. 10 қолда неше саусақ бар? (50 саусақ)
2. 8 қалам 72 теңге тұрады. 10 қалам қанша тұрады? (90)
3. Екі санның қосындысы 8-ге тең, айырмасы 2-ге тең, көбейтіндісі 15-кетең. Сол сандарды тап (5,3)
4.Бір сірінкенің орын ауыстарып дұрыс теңдікке айналдыр:
Сұрақ жауап:
VII+III=V VII-III=IV немесеVII+III=X
1.Кезең.Сергіту.
Әр топтан 1 оқушы ойнайды .Мақсаты- тез тақтаға дейін жолды өту. Оқушы бір қадам жүргенде карточканы алады және әріпке сәйкес математикалық термин айтуы керек.
І топ . ІІ топ
VI . кезен. Математика пәні бойынша білетін формулаларды қағаз бетіне жазу(5 минут)
VII.кезең. «Сен маған мен саған».
Капитандар бір-біріне дайындап келген сұрақтарың қояды.
VIII. Суретшілер сайысы. Координаталар жүйесіне нүктелер қойып сурет салу.Кім тез?
IX. «Тіл-өнер» (жұмбақтар)
1. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да. Ұзындығы жазулы тұр бойында (сызғыш,линейка, ruler )
2. Қабат, қабат қаттама Ақылың болса аттама. (кітап, книга, book)
3. Санау үшін малды, талды Ертеден мұра болып қалды. Көбейтіп, қосып, азайтып, бөлеміз
Күнделікте ол санды. (натурал сан, нат-е число, natural number )
4. Бірдей санды бірнеше рет Көбейтуден тұрады .Егер оны ықшамдасаң Қандай атау болады? (дәреже, степень, power) X. «Филфорд» шешу. Бұл филфордта математикаға қатысты сөздер жасырынған. Әрбір сөз үшін 5 ұпай қосылады.
ү |
ш |
Б |
ұ |
р |
ы |
ш |
и |
л |
м |
е |
д |
и |
а |
н |
а |
р |
е |
н |
к |
е |
И |
в |
е |
к |
т |
о |
р |
а |
ю |
х |
т |
а |
н |
г |
е |
н |
с |
м |
ң |
С |
с |
е |
к |
т |
р |
и |
с |
а |
о |
р |
д |
а |
е |
ш |
х |
и |
р |
б |
М |
е |
л |
ө |
у |
а |
ь |
с |
т |
б |
а |
я |
ф |
т |
р |
ю |
н |
а |
е |
Г |
и |
п |
о |
р |
д |
ф |
а |
у |
е |
п |
и |
р |
а |
м |
д |
у |
д |
р |
В |
к |
а |
т |
о |
и |
у |
ш |
и |
к |
н |
м |
а |
г |
и |
ж |
с |
и |
е |
Л |
д |
ж |
е |
т |
у |
н |
г |
я |
а |
р |
п |
д |
щ |
д |
э |
ы |
у |
а |
У |
д |
а |
н |
и |
с |
к |
ц |
з |
х |
н |
а |
и |
о |
а |
б |
в |
с |
а |
Н |
к |
р |
у |
з |
а |
б |
и |
я |
ф |
т |
у |
ы |
н |
д |
ы |
е |
XI. Сайыс қорытындысы. Сыйлықтармен марапаттау.