Қазіргі уақытта оқу процесін технологияландыру, қандай да бір педагогикалық инновациялық технологияларды енгізудің артықшылықтары туралы көп айтамыз. Оқытушылардың алдында өздерін қазіргі әлемде бейімделе алатын және іске асыра алатын студенттерді тәрбиелеу және оқыту маңызды міндет тұр. Егер мұғалімнің өзі тез өзгеретін әлемнің жағдайларына дайын болмаса, бұл міндетке қол жеткізу мүмкін емес.
Мен дайындықты жаңартылған бағдарламамен танысудан бастадым. Бағдарламаны зерделей келе, жаңартылған бағдарламаға көшу бүкіл білім беру жүйесін жаңартуды талап ететінін атап өтті. Мұндай ауысуды жүзеге асыру үшін өзгерістерді өзіңнен бастау керек. Мұғалім-бұл зергер, керісінше, мұғалімнің қолында баға жетпес қазына бар-бала. Бұл кәсіптерді жұмыс нәтижесі біріктіреді: зергер — көп қырлы алмаз, ал мұғалім — жан-жақты дамыған тұлға. Бұл қандай қырлар болады, көбінесе мұғалімнің құзыретіне байланысты.
Білім беру мазмұнын жаңарту бағдарламасы бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өту менің "білім шыңын" бағындырудағы "алғашқы дұрыс қадамдарымның" бірі болды. Менің ойымша, бұл курстардың негізгі міндеті-қазақстандық педагогқа педагогикалық практиканы жетілдіруге көмектесу, ақпарат көзі ретінде емес, студенттің өзі білім табу үшін "жолсілтеме" ретінде жұмыс істеуді үйрену. Бізді курстарда таныстырған жаңартылған бағдарламаның нәтижесі студенттердің өз бетінше оқуды үйренуі, нәтижесінде сыни ойлау қабілеті дамыған, орыс, қазақ және ағылшын тілдерінде еркін сөйлей алатын және цифрлық технологияларда құзыреттілік танытатын тәуелсіз, өзін-өзі ынталандыратын, ынталы, сенімді, жауапты студенттер болуы мүмкін.
"Білім беру мазмұнын жаңарту" Қазақстан үшін — тұрақтылық пен өркендеу, колледж үшін — талантты және табысты оқытушылар мен студенттер, ал өзі және әріптестері үшін — шығармашылық табыс!
Химия пәнінің оқытушысы: Абленова М. К.