Қазіргі Қазақстанда әлемдік білім кеңістігіне бағытталған жаңа білім беру жүйесі қалыптасуда. Бұл процесс педагогикалық теория мен практикадағы елеулі өзгерістермен қатар жүруде.Ұстаздарда көптеген сұрақтар туындайды: «Ақпараттандыру дәуірінде қалай оқыту керек?», «Сапаны қалай жақсартуға болады, алған білім студенттердің бәсекеге қабілетті тұлға болып қалыптасуына қалай көмектесе алады?». Демек, уақыт талабына сай, біз жас ұрпақты олардың алдында тұрған мәселелерді шешу үшін жаңа ақпаратты игеру мен қолдана білуге үйретіп, тәрбиелеуіміз керек. Жаңартылған бағдарламаның жаңашылдығы - бұл бағдарламаның әрбір мақсаты үшін күтілетін нәтижелердің нақты анықтамасы. Біз мұғалімнің де, білім алушының да мақсатқа қаншалықты қол жеткізіліп отырғанын анықтауға көмектесетін оқыту нәтижелерін нақты бағалай аламыз. Мұғалімнің оқытуды түзетуге мүмкіндігі бар. Студенттер өздерінің білім деңгейлерін анықтауға мүмкіндік алады.
Қазақстан Республикасында білім беру мазмұнын жаңарту басты мақсатты қояды: білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу жағдайында мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттыру. Жаңартылған бағдарламаның маңызды міндеттерінің бірі - «Біліктілік - білім», өмір бойы білім алу, бұл бәсекеге қабілетті жаңа тұлғаны дамытуға ықпал етеді. Бағдарламаның күтілетін нәтижелері - студенттердің қалай оқуға болатындығын үйрету дағдыларын қалыптастыру және нәтижесінде олардың тәуелсіз, ынталы, сенімді, сыни ойлау қабілеті дамыған, құзыреттілік танытатын, сандық технологияларды дамытатын жеке тұлғаға айналуы. Жаңа ұрпақтың біліміне сәйкес химияның пәндік құзыреттіліктері базалық деңгейде: 1) заттармен қауіпсіз жұмыс істеу ережелерін, жарақаттар мен улануларға алғашқы медициналық көмек көрсету техникасын меңгеру; 2) орта (толық) жалпы білім берудің негізгі білім беру бағдарламасы шеңберінде химия мен химиялық теориялардың негізгі заңдарын жүйелеу; 3) химиялық терминология мен шартты белгілерді меңгеру; 4) заттар мен материалдарды сыртқы белгілерге және маңызды сипаттамалық реакцияларға негізделген тану; 5) реакциялардың химиялық теңдеулерін құру және олар бойынша есептеулер жүргізу; 6) Д.И.Менделеевтің химиялық элементтерінің периодтық жүйесін қолдану мүмкіндігі; 7) заттардың түрленулерінің энергетикалық сипаттамаларын және олардың осы түрленулердің оңтайлы жағдайларына әсерін түсіну; 8) химиялық құбылыстарды түсіндіру кезінде алған білімдерін күнделікті өмірде, өндірісте және ауыл өндірісінде қолдана білу; 9) қоршаған ортадағы экологиялық тұрғыдан дұрыс мінез-құлық қажеттілігін түсіну және түсіндіру; 10) қоршаған ортаның химиялық ластануының себептері мен салдарын, оның тірі организмдерге және адамдардың денсаулығына әсерін анықтау және сипаттау.
Химия сабақтары қашықтықтан және дәстүрлі оқытылады. Жаңартылған бағдарлама бойынша химия курсына 150 сағат, оның ішінде 120 сағат теория, ал 30 сағат зертханалық-практикалық берілген. 5 бөлімнен тұрады. Біз COLLEGE SmartNation.kz платформасында жұмыс істейміз Сабақтың соңында осы платформада үй тапсырмасы беріледі. COLLEGE SmartNation.kz. қашықтықтан оқитын студенттің өздігінен оқуына өте ыңғайлы. Олар өтілген материалдарды кітапхана, презентация, бейне роликтер арқылы пайдаланып, меңгереді. Жаңартылған білім мазмұны химиядан адам іс-әрекетінің практикалық өмірін пайдалану тақырыбын ашады.
химия пәнінің оқытушысы Мухамеджанова М.К.